scooter verkoop en onderhoud met hoge service
  • Home
    • Nieuws
    • onderhoud vragen
    • technische vragen
  • Contact
  • aankoop gids scooter
  • Blog

scooterking, klantenservice en greenchoice

23/6/2013

0 Comments

 

scooterking wil de beste service leveren. Hoe ervaar jij onze service?

Afgelopen week mocht ik mijn meterstanden doorgeven aan Greenchoice. Twee jaar geleden heb ik deze energieleverancier gekozen om de 'groene' waarden die dit bedrijf uitstraalt. De prijzen waren iets hoger dan de andere energieleveranciers maar... prima. 

Na afloop van het eerste jaar heb ik de meterstanden doorgegeven en aangezien ik geen prijsvergelijk had was er een goed gevoel. Maar deze week kwam er een slecht gevoel. De tarieven waren ten opzichte van het eerste jaar ongeveer 25% gestegen. 

Navraag bij Greenchoice bleek dat het eerste jaar een actietarief had. En aangezien ik niet zelf aangegeven heb of er een nieuw "actietarief" mogelijk was is het omgezet naar een variabel tarief. 'Het staat allemaal in de algemene voorwaarden meneer': zegt de keurige en vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Of ik niet even een belletje van de kant van Greenchoice had kunnen krijgen toen bleek dat het tarief met 25% steeg was niet bij ze opgekomen. Maar het zou intern doorgegeven worden. En om mijn ongerief te verzachten krijg ik een nieuwe "actietarief" offerte voor komend jaar. 

Domme klant.
Wat ik me vooral voelde was 'domme' klant. Ik ga ervan uit dat het niet opzettelijk gedaan is. En misschien is groene stroom gewoon 30% of misschien wel 40% duurder dan 'grijze stroom' en kan het bedrijf op alleen maar actie tarief niet leven. Dat had ik misschien allemaal prima gevonden... alleen ik had het graag willen weten. 

Klantenservice.
Dus klantenservice. Openheid en transparantie. Nu claimen wij dat je bij scooterking de beste service krijgt, en of mag verwachten. En eigenlijk weet ik dat we te weinig aan onze klanten vragen of er onduidelijkheden waren. Waren er bijvoorbeeld kosten die je achteraf niet ingezien had? Of was er iets service gerelateerd wat je wel verwacht had en niet werd waargemaakt? Wat wij zeker niet willen is dat je jezelf als 'domme klant' voelt.

Dus bij deze: laat het ons weten. We willen graag een duurzame relatie met je opbouwen en als we kunnen leren van onze 'fouten' ...dan graag. We kunnen daardoor proberen 'scooterking' nog meer bij jouw wensen aan te laten sluiten. Hieronder kan je ons een bericht sturen. 

    Beste scooterking, dit was voor mij onduidelijk en/of de service mag op dit punt beter :

Indienen
Mocht je mij of Frank (oprichters van scooterking) liever willen bellen of mailen dan kan dat via 020-7724869 of [email protected]

Bedankt voor het lezen en we horen het graag


Eduard

Author: Eduard van der Schilden

[email protected]



ps zeer waarschijnlijk blijf ik gewoon klant van Greenchoice. 

pps Het hele bovenstaande verhaal kan als leermoment beschouwd worden. Zowel voor Greenchoice, eventueel lezers van dit blog die klant zijn bij Greenchoice (check je contract ;-) ) en ik als mede-eigenaar van scooterking. 

Vind Eduard van der Schilden op google+

0 Comments



Leave a Reply.

    auteur:

    Eduard van der Schilden was mede-oprichter van scooterking

    Archives

    March 2019
    December 2014
    April 2014
    February 2014
    January 2014
    December 2013
    October 2013
    June 2013
    May 2013
    March 2013
    November 2012
    October 2012
    June 2012
    May 2012
    April 2012
    March 2012
    February 2012

    Categories

    All
    Accu
    Afleverkosten
    Auto
    Bovag
    Consumentengids
    Diefstal
    Fietspad
    Garantie
    Handmof
    Kettingsloten
    Klantenservice
    Kopen
    Kosten
    Ongeluk
    Regen
    Schade
    Scooter
    Scooter Kopen
    Scooter Schade
    Scooter Sloten
    Service
    Sloop
    Sloopscooter
    Start Niet
    Stichting ART
    Tips
    Tucano Urbano
    Utrecht
    Verzekering
    Winterband
    Woon Werkverkeer
    Woon-werkverkeer

    RSS Feed

Powered by Create your own unique website with customizable templates.
Photo from Elvert Barnes
  • Home
    • Nieuws
    • onderhoud vragen
    • technische vragen
  • Contact
  • aankoop gids scooter
  • Blog