scooterking wil de beste service leveren. Hoe ervaar jij onze service?Afgelopen week mocht ik mijn meterstanden doorgeven aan Greenchoice. Twee jaar geleden heb ik deze energieleverancier gekozen om de 'groene' waarden die dit bedrijf uitstraalt. De prijzen waren iets hoger dan de andere energieleveranciers maar... prima. Na afloop van het eerste jaar heb ik de meterstanden doorgegeven en aangezien ik geen prijsvergelijk had was er een goed gevoel. Maar deze week kwam er een slecht gevoel. De tarieven waren ten opzichte van het eerste jaar ongeveer 25% gestegen. Navraag bij Greenchoice bleek dat het eerste jaar een actietarief had. En aangezien ik niet zelf aangegeven heb of er een nieuw "actietarief" mogelijk was is het omgezet naar een variabel tarief. 'Het staat allemaal in de algemene voorwaarden meneer': zegt de keurige en vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Of ik niet even een belletje van de kant van Greenchoice had kunnen krijgen toen bleek dat het tarief met 25% steeg was niet bij ze opgekomen. Maar het zou intern doorgegeven worden. En om mijn ongerief te verzachten krijg ik een nieuwe "actietarief" offerte voor komend jaar. Domme klant. Wat ik me vooral voelde was 'domme' klant. Ik ga ervan uit dat het niet opzettelijk gedaan is. En misschien is groene stroom gewoon 30% of misschien wel 40% duurder dan 'grijze stroom' en kan het bedrijf op alleen maar actie tarief niet leven. Dat had ik misschien allemaal prima gevonden... alleen ik had het graag willen weten. Klantenservice. Dus klantenservice. Openheid en transparantie. Nu claimen wij dat je bij scooterking de beste service krijgt, en of mag verwachten. En eigenlijk weet ik dat we te weinig aan onze klanten vragen of er onduidelijkheden waren. Waren er bijvoorbeeld kosten die je achteraf niet ingezien had? Of was er iets service gerelateerd wat je wel verwacht had en niet werd waargemaakt? Wat wij zeker niet willen is dat je jezelf als 'domme klant' voelt. Dus bij deze: laat het ons weten. We willen graag een duurzame relatie met je opbouwen en als we kunnen leren van onze 'fouten' ...dan graag. We kunnen daardoor proberen 'scooterking' nog meer bij jouw wensen aan te laten sluiten. Hieronder kan je ons een bericht sturen. Mocht je mij of Frank (oprichters van scooterking) liever willen bellen of mailen dan kan dat via 020-7724869 of [email protected]
Bedankt voor het lezen en we horen het graag Eduard Author: Eduard van der Schilden [email protected] ps zeer waarschijnlijk blijf ik gewoon klant van Greenchoice. pps Het hele bovenstaande verhaal kan als leermoment beschouwd worden. Zowel voor Greenchoice, eventueel lezers van dit blog die klant zijn bij Greenchoice (check je contract ;-) ) en ik als mede-eigenaar van scooterking.
0 Comments
|
auteur:Eduard van der Schilden was mede-oprichter van scooterking Archives
March 2019
Categories
All
|